Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zondag, oktober 02, 2005

Nieuw Zeeland

Zoals je weet heb ik al een tijdje het fantastische idee om volgend jaar in plaats van te gaan studeren een jaar high school te gaan doen.
Op deze blog wil ik jullie laten zien hoe het daarmee staat... Als het doorgaat zal ik ook in Nieuw-Zeeland hierop dingen regelmatig gaan posten: foto's, berichtjes, belevenissen, noem maar op.


In tussentijd zal ik allemaal informatie en plaatjes uit mijn onderzoek hier posten.
Ik hoop dat je het leuk vind. In ieder geval kan ik zo iedereen laten zien wat ik wil gaan doen. Want waarschijnlijk hebben je me er wel over horen praten maar heb je er totaal geen echt beeld bij. Dus bij deze hoop ik dat wat beter te laten zien...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Jeroen!
Ziet er goed uit hoor, je web-log. Leuk idee ook! :D
Ik zie dat het met de links ook goed gelukt is :)

Roy's Weblog

zaterdag, december 03, 2005 5:56:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home