Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

woensdag, januari 25, 2006

Update

Palm PanoramaEn weer is het een tijd geleden dat ik zelf echt wat heb geschreven hier.
Inmiddels is praktisch iedereen uit mijn omgeving op de hoogte van mijn gekke actie: familie, vrieden, vriendin, baas, collega's, techniekmaatjes, kennissen, en alle anderen.

6 februari aanstaande heb ik een interview in Venray (limburg) met de medewerkers van Travel active over mijn jaar naar nieuw zeeland en over mijn motivatie ed.
Voor die tijd (30 januari) moet ik mijn hele aanmeldingspakket opgestuurd hebben naar Travel active zodat zij deze kunnen nakijken en zodat zij alvast een globale indruk hebben voor het interview. Dat aanmeldingspakket is trouwens echt nog een hoop werk en heel erg irritant. Je moet bepaalde dingen zoals je naam en geboortedatum wel 20x invullen en daarnaast alles wat je weet over jezelf invullen. Het gaat zover zelfs dat je moet invullen welke dag je welke ziekte hebt gehad... Onzin maarja.

Ik moet voor dat ik weg ga ook al m'n hele portefolio hebben gemaakt voor m'n vervolgopleiding. Dit is ook niet iets voor tussendoor.

Als jullie nog vragen hebben dan post je ze maar ergens als comment.
Ik zal ze dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Veel leesplezier,

Jeroen