Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

vrijdag, maart 17, 2006

Ver weg maar toch vertrouwd

Best wel vereerd voel ik medat ik zomaar een stukje op deze site mag zetten. En het is een echte .com! Ik zit nu op school in de mediatheek en ik heb drie tussenuren, school is soms best wel loos. Er is gelukkig één voordeel aan, Jeroen zit ook op deze school... Nu nog wel, want over een paar maandjes is hij van school af, het komt allemaal erg dichtbij. Dat Sven weg ging, is dan ook bijna een jaar geleden, maar hij kan af en toe nog even op school komen. Maar dat kan Jeroen volgend jaar niet meer, en dat is best wel jammer. Hij is dadelijk echt naar Nieuw- Zeeland, en dat is best ver weg.

De laatste keer dat we het er echt goed over hadden, is alweer een tijdje terug. Toen duurde het nog een half jaar, maar de maandjes vliegen voorbij. Ik ga er toch wel steeds wat serieuzer over na denken, maar ik denk dat ik pas echt weet hoe het allemaal gaat lopen, als hij echt weg is. Ik kan er nu wel veel over nadenken of een voorstelling maken hoe het zou zijn, maar dat werkt niet. Jeroen wordt wel steeds enthousiaster, dat is leuk, en ook ik weet er steeds meer over. Ik heb wel gezien dat dit jaartje naar Nieuw-Zeeland iets is wat hij echt graag wil, en daardoor ga ik hem niet in de weg staan. Maar nu het zo dichterbij komt heb ik er toch wel steeds minder zin in.

Het is niet zomaar wat, veel mensen om hem heen gaan er moeite mee krijgen. Het is een hele stap, ik heb bewondering voor vooral zijn ouders die het leuk voor hem vinden, zo goed met hem meewerken, en hem uiteindelijk ook laten gaan. En ook voor Jeroen zelf, hij wil het graag, maar dit is natuurlijk niet het enige wat meespeelt.


Jeroen en ikGelukkig kunnen we het er best goed over hebben (ligt ook wel een beetje aan m'n bui), het is niet dat onze relatie er nu al daarom draait, of dat we er erg vaak mee bezig zijn. Dat is wel relaxed.

We hebben alweer ruim 7 maandjes een relatie, wat ergens al veel langer lijkt doordat we daarvoor al lang bevriend waren. Het is nog steeds onwijs leuk en vertrouwd. We kunnen af en toe erg romantisch zijn en elkaar verrassen, dat maakt het alleen maar nog leuker. Ik voel me ook zo goed door en bij hem, zelf als ik me niet goed voel, hij is echt heel belangrijk voor me. Het voelt gewoon goed, wel gek is dat als we een jaar verkering hebben, is Jeroen waarschijnlijk al in dat dromerige land. Nieuw-Zeeland is wel echt een mooi land, alles wat ik op deze site heb gelezen, wauw dat lijkt me wel wat. Ik zou niet een jaar weg kunnen, en dan naar een high school gaan, maar wel lekker op vakantie met Jeroen. Daar samen op die witte palm stranden, mmm romantisch.

Ik fantaseer nog even verder, want daar blijft het bij.

Jeroen, Ik hou onwijs veel van jou! En we gaan samen nog even lekker genieten van al die dingen die we samen nog gaan beleven, nu en als je weer terug bent!

XXX van Marloes