Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, mei 29, 2007

Marloes aan het woord:

Time flies

De tijd vliegt, 21 dagen nog maar. Hier droomde ik van toen Jeroen net weg was.. hem weer ophalen op schiphol, toen wilde ik dat het jaar in 1 nachtje slapen om was.

En nu.. super leuk dat hij weer terug komt, lekker met ze allen naar schiphol, waarschijnlijk een stralende Jeroen met heel lang haar ontvagen en dan heel wat verhalen over Nieuw-Zeeland aanhoren..
Toch droom ik er niet meer van, het is ondanks even opgang komen in het begin een heel leuk jaar geworden. Natuurlijk ook veel afleiding door het laatste schooljaar en examens en iedereen hier, leuke vrienden, leuk nieuw vriendje en alles is verder het zelfde gebleven.

Na een tijdje wen je eraan dat er iemand weg is, en je zou ook wel moeten.



In het begin had ik het nog wel moeilijk, op schiphol was het erg bijzonder, we stonden daar met z'n alle en dat gaf een erg goed gevoel. Op een of andere manier was ik ook opgelucht, nu was het echt zo, en hoefde ik niet steeds te denken dit is de laatste keer van dit en dat en wat wil ik nog doen en wat moet ik nog zeggen.

De dag na z'n vertrek ging ik gelijk 2 weekjes chillen in Turkije, daar had ik genoeg afleiding.. Toen ik weer in Nederland was, kwam al gauw iedereen terug van vakantie en was het weer ouderwets gezellig. Avondje Griek met Mich Anne en Sven, strandje pakken, Jeroens boot gebruiken J In die tijd heb ik ook veel met Sven gedaan, die Jeroen als vriend net zo erg miste en toch ook wel erg op hem lijkt, beide wisten we dat hij niet te vervangen was, en het was toch wel even wennen om de mannenpraat van Sven aan te horen die hij normaal aan Jeroen vertelde:P

Na een tijdje ging iedereen weer naar school en begon het gewone leven weer, ook dat was wennen, want Jeroen hoorde bij m'n gewone leven en gewoon op school. Contact werd dan ook moeilijker door het 10 uur tijdsverschil, toch hebben zoals afgesproken elke maand gebeld op de 26 e, en soms nog vaker. Dan merk je pas hoe snel het eigenlijk gaat, "bel je nou alweer, is het alweer de 26e …"

En steeds meer kregen we onze eigen dingen, nadat Jeroen 3 maanden in Nieuw-Zeeland was is het toen ook uit gegaan, vele zeiden dat het eigenlijk op schiphol al zo was, maar toen voelde het niet goed om het uit te maken terwijl we allebei nog verliefd waren. Het was een gekke situatie, maar ook een logische, 12 maanden houd je niet vol, en het geld om in december naar NZ te vliegen had ik ook niet..

Ik ben benieuwd hoe het wordt als hij terug is, het is niet iets voorspelbaars, wel weet ik dat het niet zo wordt als ervoor, een jaar is lang en er is veel gebeurd, Jeroen heeft een hoop nieuwe ervaringen erbij en ik ben erg blij met hoe het nu gaat en met m'n nieuwe vriendje.

Wel ga ik hem nog zien, waarschijnlijk wat minder als we gaan studeren en hij in Breda gaat wonen, maar ook voordat we wat hadden waren we al lang bevriend dus dat gaat niet zomaar over. Er zullen vast ook wel weer wat strandfeestjes komen, met wat er nog van de 'kachel' over is, in de zomer gaat het kacheltje meestal weer branden… Komt er eigenlijk ook nog een vervolg op walibi, efteling..? Dit keer misschien wel met Michael achter het stuur van de big-car?
Nou we zullen zien..
Jeroen genietse nog de laaste daagjes, van je afscheidparty en alle andere dingen, als je het even moeilijk hebt denk er dan maar aan dat je ook weer goed ontvangen zult worden!

xxxxxx Marloes

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

leuk weer wat op je site te lezen. had eigenlijk meer een verhaal van jou verwacht jeroen, daar wacht iedereen wel een beetje op. Kan zelf ook niet wachten tot je terug ben. Kunnen we eindelijk het bedrijfje groot maken. haha. Ik spreek je snel, en we bellen nog wel voor je terug komt. CiaoCiao Kippie

dinsdag, mei 29, 2007 9:46:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey! Wat een superlieve brief :D En k denk ook dat er nog wel een strandfeest komt, heb dr zin in!
xxx Anne

woensdag, mei 30, 2007 4:33:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tjee Jeroen nog ruim een weekje ik word er bijna zenuwachtig van , zo snel al.... als ik me inleef hoe jij je moet voelen poehee.... Alle leuke lieve mensen in Nieuw Zeeland achter laten....al je ervaringen ergens opslaan en al wordt je hier natuurlijk met open armen ontvangen het zal even wennen zijn!
Ik ben zoooooooooooooooooooooooooo benieuwd naar je verhalen en neem wel een redbull mee (om je wakker te houden na zo'n langer reis ;)) nou tot heel gauw ziens dus....
Ellen

donderdag, juni 07, 2007 5:20:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home