Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zaterdag, maart 18, 2006

Wachten

Een tijdje geleden belde Travel Active me om te zeggen om te zeggen dat ze een envelop naar me hadden gestuurd met daarin informatie. Ik hoop natuurlijk van harte dat dit de acceptatie vanuit Nieuw-Zeeland is. Dit zou een hele grote zekerheid bieden. Namelijk plaatsingsgarantie. Dit houdt in dat men vanaf dat moment mij garandeerd dat ik dat jaar naar Nieuw-Zeeland ga. Hoe dan ook! Of ik nou meteen bij het goede gezin terecht kom of dat het een tijdelijk ontvangst gezin word. Als dit het geval is heb ik toch wel ernstig de neiging om een gat in de lucht te springen...
Maar in ieder geval zou het het einde van een tijd toch nog wat onzeker wachten.
Hoop met me mee... (Al zijn er natuurlijk mensen die stiekem hopen dat ik niet geaccepteerd wordt...)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als je maar weet dat ik dat echt niet voor je hoop hoor!

zaterdag, maart 18, 2006 3:06:00 a.m.  
Blogger Jeroen Wilms said...

Dat weet ik.

dinsdag, maart 21, 2006 9:22:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home