Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, juli 11, 2006

Handsome

I believe I can also fly...

Tja, eigelijk heb ik dr maar 1 wordt voor: Knap..

Knap dat je deze stap gezet heb,

Knap dat je zulke mooie teksten kan schrijven,

En knap dat je weet hoe een maandelijkse periode aanvoelt ;)


Tis bijna zover gast, 't voelt eigelijk best onrealistisch.. over een paar uur zie ik je op schiphol, en loop je door die douane een heel ander leven binnen.. maar ook dat je, door diezelfde douane weer terug moet, en dan je eigen leven weer moet oppakken.. En ja, 't zal niet alleen lastig voor jou worden, en dat weet je.. Iedereen die vanmiddag jou voor de laatste keer in een jaar ziet, gaat het zwaar krijgen,.. ieder op z'n eigen manier (Waar we het al zo vaak over gehad hebben.. moet dr maar is een bijbel over gaan schrijven.) maar weet ook dat al deze mensen over 11 maanden je weer staan op te wachten, en dit keer niet met een traan, maar met een dikke glimlach..
Ik kan niet genoeg prate over de fantastische dingen die we hebbe meegemaakt, van gewoon gezellig een avondje aan de telefoon lullen tot het wadlopen, van stijldansen  tot walibi en de efteling. Gelukkig hebben we genoeg foto's geschoten.

Maar dan is 't nu zover, er komt ook een einde aan een, voor mij, groot mailtje…

Nog 1 ding, als je door die douane loopt, en je kijkt nog 1x achterom.. denk dan:

"where i'm at, is my life before me"

 

Het ga j goed, en tot over 11 maandjes,

 

Michael van Bebber