Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zaterdag, juli 08, 2006

Verrasing...

Vrijdagavond 5 uur. Ik bel Marloes op dat ik iets later kom voor onze laatste date bij haar thuis. Een kwartiertje later gaan we met haar ouders Chinees afhalen en daar heerlijk thuis onze buikjes mee vullen. Vervolgens gaan we even heel relax hangen tot het kwart voor 8 is.
Het moment waarop we eindelijk naar mijn verrassing toe gaan. Ze hield me al een hele tijd aan het lijntje. Ik ben niet snel nieuwsgierig maar toen was ik het wel. We fietsen een kwartiertje naar de parkeerplaats van de Intratuin. Daar zetten we onze fietsen neer en blinddoekte ze me. Vervolgens nam ze me mee. Al snel kreeg ze hulp van een andere, hardhandige hand. Deze 2 handen leidden mij naar het Impeesa Scouting gebouw iets verderop.

Eenmaal binnen werd mijn blinddoek afgetrokken en hoorde ik een luidkeels "Surprise". Mijn hele naaste omgeving was bijeen om mijn afscheid te vieren. Geweldig gewoon. Echt vet. Georganiseerd door Richard en Marloes (BEDANKT!!!) was er een leuk kleinschalig feestje waar ik goed van hou. Een vuurkorf, marshmallows, een muziekje, een powerpoint met zeer confronterende foto's en een hoop gezellige mensen.

Halverwege de avond waren er nog meer verrassingen... Zo was Marloes 2 maanden geleden ongeveer begonnen met een boekje voor mij samen te stellen met daarin van al mijn vrienden een stukje als afscheid. Met foto's en alles. Van iedereen... Het was een superlief kado wat natuurlijk mee gaat naar Nieuw-Zeeland.

De ouders van Marloes, Mark en Ellen, en mijn ouders, Coen en Lidewij, gaven ons op een moment een diner-waardebon voor een geheel betaald etentje in Scheveningen inclusief vervoer. Dat was natuurlijk een klapper temeer deze bon alleen op Zaterdag 9 Juli gold. En op die dag had ik ook mijn oorspronkelijke afscheidsfeestje gepland.
Gelukkig hebben we door goed overleg een manier gevonden dit te kunnen combineren.

Nog later op de avond gingen Marloes en Cassandra een tweetal nummers voor me op de gitaar bij het vuur spelen. Een eigen gemaakt nummer en een nummer van K's Choice als ik goed zeg (Reageer anders meteen, dan verander ik het). Fantastisch. En zoals te verwachten was werd deze avond een aardige tranentrekker. Veel mensen wisten het even niet meer. Iedereen heeft desondanks geweldig genoten...

Ik wil even iedereen bedanken die daar aanwezig was!!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het was super! En dat was ook het plan.. Weer een mooie herinnering erbij.

maandag, juli 10, 2006 11:12:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home