Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

maandag, juli 03, 2006

Uitnodiging Afschiedsfeest Zaterdag 8 Juli

Beste vriend(in),

Het lijkt mij overbodig om te moeten melden dat ik over enkele dagen voor 11 maanden naar Nieuw Zeeland ga. Toch voor de zekerheid even (ik hoop niet dat je je wezenloos schrikt als je dit leest).

Ik heb het er waarschijnlijk al vaak met je over gehad. In een goed gesprek, een flauwe grap, tussen neus en lippen door een opmerking of misschien wel op een hele andere manier.

Het is je inmiddels wel duidelijk geworden dat het een hele grote stap is voor mij. Niet alleen topografisch maar ook qua leven. Ik heb nu m'n diploma gehaald en ben klaar met de middelbare school. Dat betekent dus dat ik de wijde wereld in kan. En wat ik dus ook niet zal nalaten. En aangezien reizen in mijn familie wel in het bloed zit... was de keuze snel gemaakt. Natuurlijk waren er ook nog wel andere factoren die meespeelden. Maar die heb ik al zo uitgebreid behandeld.

Ik heb nu, 17.19 op Zondag 2 juli, nog

Dagen Uren Minuten Seconden .


Je kent dit balkje wel van mijn weblog. Confronterend maar reëel.
Inmiddels volg je de weblog waarschijnlijk al. En anders zul je dat hoop ik snel genoeg gaan doen.

Het is dus te zien dat het niet meer zo lang duurt voor ik weg ga. Nog 9 dagen. Moet je je even voorstellen hoe snel en tegelijkertijd tergend langzaam deze dagen kunnen.

Maar ik ben natuurlijk niet van plan zomaar weg te glippen uit je leven...

Daarom wil ik je bij deze uitnodigen voor een afscheidsfeestje op Zaterdag 8 juli 2006. Ik zou het heel gezellig vinden als je rond 3 a 4 uur bij mij thuis komt. Het word niet zo'n heel bijzonder feestje (behalve dan misschien dat het voorlopig de laatste zal zijn waar ik bij ben). Een beetje old-school. Gewoon lekker zwemmen bij mij achter..., een beetje met de boot en de surfplanken klooien, enz...

Natuurlijk ben je van harte welkom om te blijven eten. Ik weet nog niet wat we gaan eten, maar lekker wordt het zeker.

Gezellig met z'n allen een spelletje doen is natuurlijk een optie om het eten te laten zakken. Maar misschien gaan er wel meer stemmen op om te gaan wandelen over het strand of nog iets totaal anders.

Hoe dan ook stel ik voor dat we daarna even "bijkomen" met een gezellige borrel rond de vuurkorf. Heerlijk praten, zingen en drinken rond het vuur.

Voor diegenen die er geen bezwaar tegen hebben om het (weer) een keer laat te maken is er 's avonds misschien ook nog wel een filmpje of iets dergelijks. Natuurlijk doen we dit al chillend op mijn mega-bed. En als het dan nog echt gezellig is, kun je evt, nadat ik overlegd heb met mijn ouders of ze met dit idee instemmen, blijven slapen.

Een champagne ontbijt hoef je de volgende ochtend niet te verwachten, maar een lekker broodje kan worden verzorgd. Alles natuurlijk onder voorbehoud.

Al heb ik dit mailtje wat aan de late kant verstuurd, ik heb nog steeds zeer goede hoop dat je kan komen. Gezellig wordt het in ieder geval.
Ik zou graag zien dat je reageerde. Dan weet ik of ik op je kan rekenenen of niet.

Tof om te weten dat ik snel een mailtje van je zal krijgen...

Groetjes,

Jeroen