Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

woensdag, juni 28, 2006

Zoekt en gij zult vinden

Toen ik gistermiddag thuis kwam van Marloes, zei Nienke meteen dat ik goed op mijn kamer moest rondkijken. Niet waarom maar wel dat ik het moest doen. Zodoende keek ik goed rond maar kon niks vinden.Ik heb overal gezocht maar kon niks vinden.
's Avonds op het schoolfeest vroeg Anne of ik m'n surprise al had gevonden. "Nee", was mijn antwoord. Toen ik dus 'savonds thuis kwam was het eerste wat ik deed nog eens heel goed zoeken(kun je het je voorstellen, om half 4 's nachts). En ja hoor, daar lag een heel lief kadootje van Anne:

Wat schattig...True!
Onwijs bedankt Anne.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

haha lief van je :P nog 7 daagjes he...

xxxx

woensdag, juli 05, 2006 8:51:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home