Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

vrijdag, juni 16, 2006

Ruimschoots...

...GESLAAGD


Om 15.05 precies vandaag werd ik gebeld op m'n mobiel gebeld dat ik geslaagd ben. Eerst was ik er wat ongelovig, maar al snel kwam er een enorm gevoel van bevestiging opzetten. En zeker weten dat je dat een duidelijk goed gevoel geeft!

Ik zit nu ondertussen op Sven's laptop te typen... Ons internet thuis is kapot dus even zo maar (neem mij dus ook niet kwalijk dat ik de komende tijd even wat minder artikeltjes post). Sven, Chris en Michael zijn even langs gekomen. Ook zij kwamen mij vandaag even verwennen. Vanmiddag al meteen kwam mijn lieve vriendinnetje Marloes langs. Een grote zak snoep was een mooi gevolg... Na heel veel sociaal verplichte telefoontjes naar een borrel op school. Daar met alle eindexamenkandidaten even samen ervaringen uitwisseling , de geslaagden feliciteren, en de gezakten feliciteren met een aparte levenservaring. Ofwel een extra jaar ofwel een jaartje ID.

Smile...Daarna kwam de overbuurvrouw even een financiele toevoeging voor Nieuw-Zeeland brengen. Natuurlijk gaat dat niet naar Nieuw-Zeeland maar naar een avondje feesten (examenfeest vanavond). Wat natuurlijk ook moet. En na een gul geslaagd-diner kreeg ik van m'n lieve zusje en broertje een luxe Philips Mp3 speler kado. Terwijl ik nog bezig was met dat kadootje uit te pakken kwamen Sven en Chris. Sven met een hele gulle Hertog Jan Kruik (Een Edel Bier Van Stand). En dat grote stomme rot kind, ofwel het lief klein schattige Chrisje. Die had last-minute even een mooie hoed voor me gemaakt.

En terwijl ik dit zit te typen en Chris en Sven aan het armpje drukken zijn, komt Michael (Bebber) even langs rijden. Met een doosje 'Celebrations'. Lekker...


Interview met geslaagde... gefilmd door Sven Ruggenberg

En straks even heel gul met Sven en Michael de Hertog Jan Kruik opdrinken. En daarna lekker naar de 'Blokhut' voor een gul examenfeest!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nogmaals GEFELICITEERD he! :P

Op naar Nieuw-Zeeland!

P.S. heb je een nieuw GUL stopwoord :P

vrijdag, juni 16, 2006 9:01:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gulle shit:D
Kben trots op je:) met je 2 achten op je diploma! Nooit meer schooool, geniet ervan:) én vergeet niet stiekem die oh zo leuke schubertrode te missen ;)

zaterdag, juni 17, 2006 3:18:00 a.m.  
Blogger Jeroen Wilms said...

Tuurlijk ga ik de o zo gulle Schubertrode niet missen! Ik heb er veel te veel geleerd en meegemaakt. En uiteindelijk heb ik jou er leren kennen...

zondag, juni 18, 2006 5:54:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nu staat er :p ik ga m niet missen :P
Maar je gaat m vast niet niet missen... Loos ^_^
Jaja, als de schubert r niet was, typte ik dit nu niet.. best gek

woensdag, juni 21, 2006 8:33:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home