Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

woensdag, juni 14, 2006

So glad they've made it...!

Eindelijk...

...GEPLAATST!


Vandaag kreeg ik een verlossende brief van Travel Active. Die bevatte het goede nieuws dat ik geplaatst ben. Verder zaten de overige benodige papieren voor m'n visum erbij, het adres van de school, en natuurlijk het adres en de gegevens van m'n gastgezin!!! Ik weet tot nu toe alleen het adres en het telefoonnummers. Over ongeveer anderhalve week krijg ik een uitgebreid plaatsingspakket. Met daarin een profiel van het gastgezin. Want ook zij zijn zorgvuldig gescreend en hebben zo'n heel pakket moeten schrijven.

Tot nu toe weet ik alleen het volgende van het gastgezin:
Philip Strawbridge & Anne Ramsey
*** Hide Street
Ngaruawahia
New-Zealand

en van mijn high school:
Ngaruawahia High School
Te Kura Tuarua o Ngaruawahia

Kent Sreet
PO Box 136
Ngaruawahia
Phone: 07 824 8729
Fax: 07 824 8727
Email: admin@ngaruawahiahigh.school.nz
Web: www.ngaruawahiahigh.school.nz


Verder weet ik dat mijn Regional Programme Manager Sue Hooper is. Zij heeft voor mij het gezin gevonden en het helemaal gescreend. Zij is van origine Nederlandse. Altijd handig voor de klik...