Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

vrijdag, juni 30, 2006

Secret Journal

Gistermiddag ben ik voor het laatst gaan oppassen. Bij binnenkomst hadden ze meteen een aangenamen verrassing voor me: een Pirates Of The Caribean Boekje. Een reisjournaal. Ideaal voor de dingen die ik graag wil opschrijven maar liever niet op m'n website wil publiceren. Of als ik even geen zin heb om helemaal de computer aan te zetten...

's Middags heel gezellig meegenomen naar de kinderboerderij bij ons in de buurt. Ze waren helemaal enthousiast toen ze halverwege er achter kwamen. Weer thuis een pizza eten en daarna Sanne, de jongste van 5, naar bed brengen. Ze snapte er niks van dat ik een jaar weg ga. De volgende quot bracht een beetje duidelijkeheid:
"Een jaar is net zo lang als van Sinterklaas tot Sinterklaas."
Vervolgens met Bas, 9, nog even een korte film gekeken en vervolgens ook naar bed gebracht. En ook hij had een mooie opmerking:
"Slaap lekker voor een heel jaar..."