Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, juli 04, 2006

Even snel

Lezers,

Scroll soms ook even naar beneden op de site. Lees niet alleen de nieuwste dingen. Soms zet ik namelijk een post in het verleden. Als ik bijvoorbeeld vorige week een mailtje ontving van mijn gastmoeder maar nog geen tijd gehad heb om deze te publiceren, maar al wel andere dingen heb gepubliceerd, omdat deze meer prioriteit hadden, publiceer ik dat mailtje alsnog op de tijd dat ik het heb ontvangen. Zodoende is het wat moeilijker te volgen (je bent natuurlijk niet verplicht terug te bladeren), maar blijft wel alles in chronologische volgorde gerangschikt. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben.

Aangezien ik de laatste tijd veel goed nieuws hoor over deze weblog, neem ik dan ook maar aan dat het een goede weblog is. :)
Ik hoor van veel mensen mondeling commentaar. Leuk natuurlijk maar ik zou deze mensen willen vragen om ook te reageren op deze site. Onder elke post staat een link waar je op kunt drukken als je een reactie wil plaatsen.

Ik schrijf snel weer een heel verhaal met mijn mening, gevoelens, en alles erop en eraan,

Groetjes,

Jeroen