Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, december 19, 2006

Hier zijn we dan

Martijn slaapt ineens heel snelPapa & mama en Nienke & Martijn zijn er dan eindelijk.
Ze liggen nu rustig te slapen terwijl ik nog even snel dit schrijf en wat ander werk afmaak. Nadat ik ze om ongeveer 11 uur bij het vliegveld had opgehaald zijn we met z'n allen naar het hotel gegaan. Vandaar zijn Nienke en ik boodschappen gaan doen in Queens street en is de rest een middagsdut gaan doen. Terug hebben Nienke en ik samen wat folders doorgebladerd om te kijken wat we konden doen morgen.

Vervolgens zijn we met z'n allen ergens wat gaan eten. Wat op het eerste gezicht leuk restaurantje leek, bleek achter een hele trage bediening te hebben. Net wat je nodig hebt als je allemaal honger hebt. Daarna heerlijk allemaal naar bed en heb ik met papa nog even wat foto's zitten te bekijken. Beneden was het internet $2 per 20min (heel duur). Dus nu maar even boven gratis proberen.

Slaap lekker of goede morgen,
Jeroen