Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

vrijdag, oktober 27, 2006

17 Jaar in Nieuw Zeeland...

Eindelijk ben ik dan weer eens jarig! Vandaag ben ik 17 geworden.

Van huis uit heb ik een pakketje gekregen met allemaal kadootjes. Van een paar vrienden een video-boodschap (zie hierboven).

Vanavond ga ik het met mijn gastgezin vieren.
En in de zomer ga ik nog ergens een feestje geven. Lekker bij het zwembad.

Ik wil even iedereen bedanken voor de lieve mailtjes, smsjes, enz.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jeroen dit is je verjaardag
je verjaardag gaat zomaar niet voorbij.

want de jarige ben jij
daarom ben ik ook zo blij
en zingen wij hiep hiep hoera.

met een werlemeedne wens
vooe een heel bijzonder mens
en krijg jij je eigen liedje van mij.

toen ik gistermorgenvroeg
mijn agenda opensloeg
enik zag de datum met jouw naam erbij
nou, toen wist ik het meteen
mijn excuses iedereen
maar voor die dag zet ik alles opzij.

Dan kun je met de video meezingen.

zondag, oktober 29, 2006 10:54:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jeej, 12 uur tijdsverschil...
erg handig:D

maandag, oktober 30, 2006 10:50:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zit ik hier met een loeidikke trui en ijskoude voeten en bedenk dat jij dadelijk 3 maanden vakantie hebt en het is bijna zomer......grom! Maar ik wens je natuurlijk een heel fijne tijd en veel waterplezier ...

groetjes en liefs
Ellen

woensdag, november 08, 2006 6:06:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home