Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

maandag, oktober 23, 2006

Hehe eindelijk!!!

Menigeen zal dat wel denken. Het is immers een aardige tijd geleden dat ik iets geschreven heb op deze weblog.

Er is intussen veel gebeurd. Mede hierdoor duurde het zo lang.
  • Ik ben verhuisd met mijn gastgezin naar een nieuw supergaaf huis

  • Ik heb in een restaurant gewerkt

  • Een baan in een bouwmarkt aangeboden gekregen

  • Stroomstoringen gehad

  • Terugspoelende toiletten en overlopende riolen (te smerig voor woorden)

  • Weekend lang gefeest

  • De lokale loyaliteit tav de alcohol wet een paar keer uitgetest

  • Alleen met Tasha en Alex gewoond,

  • wat eindigde in alleen met Alex want Tash ging ervandoor

  • Naar sportwedstrijden geweest

  • Wezen surfen!

  • Vakantie gehad

  • Alweer naar school geweest

  • En nog duizend en een andere dingen gedaan

  • Maar vooral veel gerelaxt

Ik probeer met teruglopende kracht weer alles bij te werken.
Ik doe het echter wel in kiwi-stijl. En snelheid is daarin een beduidend minder belangrijke factor...
Ga er in ieder geval maar van uit dat het uitstekend met me gaat!!!

Groetjes,

Jeroen

1 Comments:

Blogger Sven said...

Goed om weer eens wat te horen..
..
Hier gaat het ook lekker :D
Vooral op relaxte wijze veel dingen gedaan...
..
Zoals met Anne, Bebber Mildo en Marloes naar t strand.
..
kipShoarma met kaas eten
..
Net gekregen Whisky in je cola erbij gieten
..
De Vliegende Hollander draaien. Werd nu ook binnen opgevoerd en gaat volgend jaar misschien touren
..
Bedenken dat k nog school moet doen af en toe
..
Rijlessen
..
theoriecursus gehad het sofitel in Den Haag. 5 sterren hotel met 5 sterren service en 5 sterren bizar lekkere lunch
..
Naar de Westpoint
..
Voor duizenden euros aan licht bestellen
..
Voor duizenden euros aan subsidies van de gemeente ontvangen.
..
Workshops fotografie organiseren
..
Decorontwerp maken voor Rush Hour, kapindeling uitdenken, lichtontwerp tekenen.
..
Audities afnemen, mensen beoordelen, mensen een politiek correct afwijsbrief sturen.
..
Had ik kebab eten al genoemd?
..
Herfstvakantie vieren, dit komt erop neer dat ik hierin alle opdrachten ga doen die ik de afgelopen 7 weken had moeten doen
..
Chilluh
..
Verder staat op het programma!
..
Chinees eten morgen, terwijl ik samen met de mensne van het WWJ het licht doorspreek voor The Wiz (ja, die gaan ze spelen)
..
Licht ontwerpen voor the Wiz
..
Bedenken of ik nog wel door ga met Journalistiek
..
Bedenken of die beslissing afhangt van de grote hoeveelheid vrouwelijke studentes of van mijn interessegebieden
..
Bedenken of ik bij het stadstheater doorga
..
Bedenken of ook die beslissing afhangt van de grote hoeveelheid vrouwelijk personeel
..
Weer eens een stukje schrijven voor het Streekblad
..
Weekendje weg met Marloes, Anne en Bebber (U had gereserveerd? - Jazeker, 2 volwassenen, 2 kinderen)
..
Aldaar: midgetgolfen, bowlen, in de sauna zitten, lkkre bockbiertjes drinken, bij de open haard zitten, gourmetten, lange boswandelingen maken, etc.
..
Kortom! Ook hierrr alles ok.

maandag, oktober 23, 2006 2:55:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home