Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

woensdag, oktober 04, 2006

Greetings

Kia Ora!

Op het moment kampeer ik nog in mijn oude huis terwijl mijn nieuwe huis wordt afgemaakt. Ik heb nu geen internet thuis. Vandaar dat ik even in de bieb in Hamilton even schrijf dat het heel goed met mij gaat.

Raglan was heel gaaf - een echt surfweekend!

Mensen pas trouwens allemaal even op voor dipjes. Ik krijg steeds meer berichten van mensen met wie het slecht gaat. Niet gaan zitten druilen en teveel nadenken. Afleiding zoeken... Of juist even gas terug nemen en tijd voor jezelf nemen. Je weet zelf wat beter zal gaan.

Ik schrijf snel weer meer,

Cheers dudes, Jeroen

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Jeroen, nog een heleboel bedankjes van Oma Truus dat je haar gebeld had, helemaal ontroerd. Fantastisch lief van je.
Mama

vrijdag, oktober 13, 2006 8:17:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Echt cool al die uitstapjes!

Roy

dinsdag, oktober 17, 2006 5:53:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

"Ik schrijf snel weer meer"
Wat is snel in Nieuw-zeeland? ;)
xxx mloesje

zaterdag, oktober 21, 2006 10:24:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoe gaat t nu met je?

Ben benieuwd...

kus Marella

zondag, oktober 22, 2006 7:24:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home