Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, september 19, 2006

Vakantie

Romantisch!!!Ik heb vanaf vrijdag 2 weken springbreak: vakantie dus!!!

Natuurlijk ga ik het druk hebben met de verhuizing. Maar ik ga ook andere leuke dingen doen. Ik ga van 28 september tot 2 oktober met Wouter naar een echte beachbatch, strandhuis in Raglan. Anne was heel aardig. Ze had het idee voor ons allemaal. Maar toen kwam de verhuizing er tussen door en zei ze dat wij er maar met z'n 2'n heen moesten gaan. We gaan daar dus lekker relaxen en wat vrienden uitnodigen.
Heel relax om gewoon je eigen huisje te hebben! Echt zo gul.

Ik ga nog een keer naar Waingaro Hot Strings en de Hakarimata nog eens beklimmen. Nu maar hopen op mooi weer...! Maar dat komt wel goed hier...!

Ik hoop dat ik nog tijd heb om wat dvd's met foto's te branden, zodat ik die mee kan sturen naar Nederland. Kan ik jullie eindelijk echt laten zien hoe mooi het hier is :D Het kost alleen nogal veel om em naar iedereen apart te sturen, dus ik stuur em naar mn ouders. Dat doe ik ook met de post, hoop dat jullie het begrijpen en tijd kunnen vinden om even langs mn oude huisje te fietsen, want ik vind het nogal lullig om m'n ouders alles weer door te laten sturen... Hoop weer snel iets van jullie te horen want ik ben ook benieuwd hoe het in Nederland gaat natuurlijk!

Wat je al wel niet via het internet kunt regelen tegenwoordig...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo kan het ook...

zaterdag, september 23, 2006 1:11:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home