Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, september 19, 2006

Verhuizing

Aanstaande Zaterdag ga ik verhuizen. Ik ben dus deze week heel erg druk bezig met klussen in het nieuwe huis. Er moet nog heel veel gebeuren.
  • electriciteit nakijken
  • vloeren lamineren
  • plafond stucen
  • roet wegpoetsen
  • muren verven
  • ramen schoonmaken
  • regenpijpen vervangen
  • al het waterwerk
  • zwembad schoonmaken
  • terras leggen
  • keuken in het oude huis afmaken
  • en zo nog veeel meer @$#%*&! klusjes (al vind ik het stiekem wel heel leuk om even lekker te klussen)

Over klussen gesproken, op school heb ik inmiddels al heel wat bereikt. M'n eerste trap zit erin. Verder ben ik met Flash bezigde schoolwebsite zo snel mogelijk af te hebben.

Jullie kunnen dan misschien wel begrijpen dat ik met al dat klussen niet zo veel zin meer heb om op mijn site te posten. Graag een koud biertje en de zon na afloop. Ik moet ook zeggen dat ik nu ook steeds meer hier begin in te burgeren en meer op het nu begin te richten. Want hoe leuk het ook is zo'n weblog. Het neemt veel tijd in beslag om alles op te schrijven. Diegene die zelf een weblog onderhouden weten dat het behoorlijk tijdrovend kan zijn. Het zal dus wat minder worden. Maargoed, volgende week heb ik vakantie dus kan ik weer even bijwerken.

Ik heb nu ontdekt dat ik op school via Mozilla Firefox veel sneller foto's kan uploaden. Zodoende ga ik proberen morgen even heel veel foto's te gaan uploaden. Hou het even in de gaten. Maar alles onder voorbehoud.

Easy as, zoals dat hier gaat. Heerlijk!