Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, september 05, 2006

Even snel

Ik heb het afgelopen weekend een heel relax weekend gehad. Zaterdag ging ik met Wouter in Hamilton naar een roeiwedstrijd op de Waikato rivier tussen de Waikato Universiteit en de Cambridge Universiteit (Engeland). 's Avonds hadden we een typisch film avondje met bier, chips en leuke films. Zondag zijn we hier naar een stroomtreintje verderop in de Hakarimata range geweest. Samen met Olivia, Hamish en Anne. Heel gezellig en heel leuk.

Het is inmiddels ook zeker dat we gaan verhuizen. Vrijdag krijgen we de sleutels. Daarna moeten we het nog een beetje opknappen en aan het eind van de maand hopen we te verhuizen.

Ik merk dat deze site goed gevolgd word. Niet alleen aan de statistieken die per dag gemiddeld 50 bezoekers aan geven. Maar ook door berichtjes van mensen die vragen of alles goed gaat als ik even een weekend niks post. Toch wel heel leuk om te merken. Maar vergeet niet. Geen bericht is goed bericht.

Volgende week zaterdag is het schoolball. Lidewij heeft inmiddels m'n pak opgestuurd in de hoop dat het hier op tijd is. Zo niet moet ik toch nog een pak huren.

Inmiddels diabolo ik ook weer vaak. Een beetje m'n skills bijhouden. En m'n ouders hebben een boekje opgestuurd met daarin allemaal trucjes. De mensen hier vinden het ook allemaal heel leuk om te zien en te doen.

Maandag heb ik mijn voedselveiligheids cursus afgerond. Ik krijg er binnenkort een certificaat van, maar wat ik er nou precies mee kan, vooral in Nederland, is me niet helemaal duidelijk.

Ik hoop binnenkort aan de slag te kunnen met een baantjes. Want ik merk toch wel dat ik soms wat krap zit voor de dingen die ik wil doen.

Volgend weekend op zondag is ook het steamboat festival wat Anne georganiseerd heeft dus zal ik waarschijnlijk ook niks posten. Tot over een weekje weer.

Als ik leuke dingen tegen kom gaan die natuurlijk altijd op de site.

Ik heb inmiddels ook al een deel van het auckland stukje geschreven. Dus daar kun je nu ook even kijken.