Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, augustus 29, 2006

The Defense

Dit is een geweldig boek, heerlijk filosofisch maar toch ook heel reeel. Dus allemaal lezen...Characters tend to be either for or against the quest. If they assist it, they are idealized as simply gallant or pure; if they obstruct it, they are characterized as simply villainous or cowardly.

Hence every typical character . . . tends to have his moral opposite confronting him, like black and white pieces in a chess game.

-Anatomy of Criticism
Northrop Frye

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jeroen, ben je dan nu toch in de Engelse versie begonnen van de acht of heb je het al uit ? Als ik het me goed herinner was je in Nederland tot de helft gekomen, nadat ik het gelezen had en er enthousiast over was ...

Veel leesplezier

Je pa.

vrijdag, september 01, 2006 5:24:00 a.m.  
Blogger Jeroen Wilms said...

Ik ben pas net begonnen. Nouja, ik heb de eerste bladzijde net omgeslagen...

't komt wel goed. En anders lees ik 'm gewoon weer verder als jullie 'm meenemen vanuit NL...

Groetjes,

Jeroen

vrijdag, september 01, 2006 5:17:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home