Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zondag, augustus 27, 2006

Just a ride - Jem

Life, it servels so strange,
it's so full of change
If you think that you've worked it out then,
beng, my head in the blue
something happens to you,
to trow you of course,
and then you
break down yeah you break down, don't you break down
Listen to me...

Because it's just a ride, it's just a ride
no need to run no need to hide,
they don't take you round and round,
sometimes you're up something you're down
it's just a ride, it's just a ride,
don't be scared don't hide your eyes,
it may feel not so innocent,
but don't forget it's just a ride...

Voor het licht uit jou hart, schuif ik alles opzij...












trust, we don't wanna hear,
it's too much to take,
don't like to feel out of control
so he me complain,
ten times a day
and when we don't go away
we break down, yeah we break down, don't you break down,
listen to me

Because it's just a ride, it's just a ride
no need to run no need to hide,
they don't take you round and round,
sometimes you're up something you're down
it's just a ride, it's just a ride,
don't be scared don't hide your eyes,
it may feel not so innocent,
but don't forget it's just a ride...

slowely, oh so very slowely
except there is no getting off
so with it, just gotta go with it,
cause it's right, never gonna stop ( stop, stop, stop)
break down, don't you break down,
no need to break down, no need at all

because it's just a ride, it's just a ride
no need to run no need to hide,
they don't take you round and round,
sometimes you're up something you're down
it's just a ride, it's just a ride,
don't be scared now dry your eyes,
it may feel not so innocent,
but don't forget it's just a ride...

because it's just a ride, it's just a ride
no need to run no need to hide,
they don't take you all a round,
sometimes you're up something you're down

it's just a ride, it's just a ride,
don't be scared now dry your eyes,
it may feel not so innocent,
but don't forget it's just a ride...

My ride

Vanmiddag vroeg Phil of ik even mee ging voor 'a ride'. "Yeah, I'll go with yah. I've got to do my Auckland and Dame Te Ata Funeral articles but I can't be bothered at the moment." Dus hup daar stapte ik in de auto. Anne zei nog snel dat ik m'n camera maar moest meenemen. Okee, ik neem 'm wel mee.

Is het niet heel erg LotR look-a-like?
En toen gingen we de heuvels in om een paar broden naar een vriend van Phil te brengen. Heerlijk met 100km/u over een oude weg die dwars door het mooie landschap en de heuvels en bergen gaat. Fantastisch. Lekker in m'n korte broek en hemd in de tocht van een open raam zitten! Heerlijk. En dat dan op 10 minuten van je huis.

Het landschap is hier zoiezo prachtig. Overal waar je komt is het gewoonweg onbeschrijflijk op zichzelf. Elk plekje heeft wel weer iets anders dat weer z'n eigen eindeloze schoonheid kent. En variatie...

Vooral hier: een cactus, palmboom en denneboom op nog geen 20m...Op klein stationetje...







Halverwege de route kwamen we ook nog langs een oud stationnetje voor stroomtreinen. Dus daar heeft Phil me ook even heen gebracht. Heel mooi en authentiek. Zondag ga ik er met Wouter naar een open dag. Echt heel leuk. Vooral omdat ik vroeger helemaal gek was van die stroomtreinen (en dat stiekem nog steeds ben).

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En dan te weten dat papa van de week met eindeloos geduld, geduld en nog eens geduld het oude stoommachientje aan de praat heeft gekregen. Martijn is nu ook dol op stoomtreintjes. Herinner je je je
tocht nog in het stoomtreintje in Pickering in The Midlands van England?
Mama

dinsdag, augustus 29, 2006 11:44:00 p.m.  
Blogger Jeroen Wilms said...

Haha,

Dat weet ik nog goed ja. Ik kreeg ook meteen wat flashbacks toen ik op het kleine spoorweggetje stond.
Echt leuk dat jij er ook aan dacht. Het was een soort van onderliggende hint.

Jeroen

woensdag, augustus 30, 2006 10:38:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Jeroen, zie dat mama me al voor is geweest. Wou net hetzelfde schrijven ... Mama vond het overigens maar stinken en Martijn en ik werden al snel verzocht naar buiten te gaan ! Zit nu even vanuit een hotelkamer in London naast de London Eye je weblog te lezen. Wat heb je weer een boel beleefd, je zou er inderdaad een aardbeving van krijgen !

Liefs, pa

PS. dat chatten ging super afgelopen weekend, hebben we allemaal veel plezier aan beleefd.

woensdag, augustus 30, 2006 10:48:00 a.m.  
Blogger Jeroen Wilms said...

Ja, dat vond ik ook. Was gezellig!

Haha, tja das jammer dan. Maar hij werkte er vast niet minder door. Wat gaaf dat het stoommachinetje het nog doet. Hij had er al wel wat jaartjes op zitten natuurlijk...

Mooi uitzicht... :) Moet je volgende keer maar een plaatje van bijzetten.

Haha, die aarbeving was ongeveer 200 km hiervandaan. Maar Taupo is een actieve vulkaan dus daar is het meer regel dan uitzondering. Vandaar ook dat je er nergens wat over hoort.

Tot over een paar maanden,

Groetjes,

Jeroen

woensdag, augustus 30, 2006 11:00:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home