Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, augustus 15, 2006

Chillen!!!

En ook nu weer ben ik heerlijk aan het chillen. Met een heerlijke 1schaal schotel van Anne. We hadden weer eens niet zo'n zin om iets moeilijks te maken.

Ik moet zeggen dat ik hier niet zo gezond leef als thuis. De hygiene is niks op aan te merken. Het eten een beetje. Het eten overal is in NZ een beetje vetter. En meer fastfood. Het systeem in m'n homestay is suit yourself. Als ik honger heb kook ik een eitjes, maak wat fishschnitzels, pak wat uit de vriezer, maak sandwiches of wat dan ook. Eigenlijk een best goed systeem!

Maar waar wel wat op aan te merken is mijn beweging. In Nederland fietste ik gemiddeld een 1 tot 2 uur per dag. Hier loop ik misschien 10 min per dag. Om daar nou verandering in te brengen ga ik nu elke 2 a 3 dagen met de hond een rondje fietsen. Vanmiddag begonnen. Maar aangezien we een beetje verwende hond hebben..., was ze helemaal dood na de tocht. Ze kan nu amper opstaan om even wat eten uit m'n hand te eten.

Gek is dat ik vroeger een beetje angstig en afhoudend was voor honden. Nu speel ik er graag mee. Ik breng steeds meer tijd met Kelly door en leer heel goed met dieren om te gaan. De kat begint me ook steeds beter te accepteren. Als ik later groot ben wil ik ook een hond!

Mijn gastouders zijn zooo relax!

Bebber zegt net al dat ie denkt dat ik straks terug kom als een echte hiphopper. Nou Michael, ik heb misschien niet meer zo'n hekel aan hiphop maar een hiphopper word ik nooit. Over my dead body. Ik ben waarschijnlijk wel veranderd maar geloof me, ik blijf gewoon Jeroen.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En toch houd ik het erbij dat je terug komt als een hiphopper :P

dinsdag, augustus 15, 2006 9:14:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Neee geen hiphopper:D
Denk aan stereophonics dat is toch duidelijker veeeel beter ^_^
Blijf maar Jeroen, dan ben je echt het leukst. Enne een beetje ongezond eten is niet erg.. dan krijg je een buikje en word je lekker zacht:P

dinsdag, augustus 15, 2006 10:15:00 p.m.  
Blogger Sven said...

LOL@bebber en marloes

Zo, zachte witte hiphoppert. Alles goed.
Checkt uw mail terwijl u chilt.

Plannen nemen serieuze vormen aan. Ingewikkeld zijn mn gedachten, de vlucht lonkt als de zon die ondergaat.. 'ga mee.. '

woensdag, augustus 16, 2006 3:53:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

zozo eindelijk je angst voor honden overwonnen :P

woensdag, augustus 16, 2006 5:40:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dan nu eindelijk die cursus fitness die je in Nederland zo vaak wilde volgen. iedere euro is er daar 2 waard!!!!!!!!!!!!!!!
Mama

woensdag, augustus 16, 2006 7:08:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home