Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zondag, augustus 13, 2006

Shoppen...

Ready, Set, Go!!!Vanmorgen ben ik wat eerder opgestaan dan normaal... Want eindelijk kon ik Sven en Anne ook even op de webcam zien!!! Zaterdagavond in Nederland was er namelijk Turks Fruit op TV. Aangezien ik daar met Marloes en d'r familie heen ben geweest en Sven en Anne samen stond er al heel lang een deal om nog eens de film samen te gaan kijken. De andere drie hebben het echter maar gewoon gedaan zonder mij. Dus aangezien ze dan bij Marloes thuis waren kon ik ze ook zien op de webcam. Geweldig was dat! Ze zagen er allemaal goed uit. En omdat msn gek deed ook nog maar gebeld.

Ready, Set, Go!!!Later vandaag ben ik met Anne, Saylor (het vervelende oppaskindje), Tasha en Anouschka gaan shoppen in Chaltwell. Heel gezellig. We hadden echter net geld gehaald, de rest was even naar boven en ik was even aan het rondkijken in een winkel, toen plotseling het brandalarm afging. Eerst was er wat verwarring of het het brandalarm of het diefstalalarm was. Maar al snel zagen we de eerste mensen rennen. Dus hup wij ook naar buiten. Het ging eigenlijk heel rustig. Iedereen was vrij snel buiten. Gelukkig zag ik de rest al snel staan buiten.

Er was niet echt iets ernstigs aan de hand zo leek het. We besloten maar ergens anders te shoppen en later terug te komen om de sleutel bij de sleutelmaker op te komen halen. Op weg naar de auto zagen we al de eerste brandweerwagen. Toen we echter net bij de eerste kruising waren zagen we al weer mensen naar binnen lopen. Dus hup U-bocht en weer lekker terug shoppen.

De prijzen zijn hier trouwens heerlijk. Een broek en een shirt voor 30 euro. En dat waren bekende merken hier. Heel relax dus. Het scheel dus ongeveer het dubbele hier. Zo ontiegelijk chill. Het is trouwens met alles een stuk goedkoper.

Het geld dat ik gespaard heb voor 200 euro per maand is hier denk ik 400 euro waard. Heel gul.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Was echt leuk vannacht:D (vanmorge..) Je leek eventjes zo dichtbij, vooral ook aan de telefoon. Iedereen was weer helemaal vrolijk erna! Volgend jaar kijken we m met zn vieren.. "wat er ook gebeurd"

zondag, augustus 13, 2006 9:45:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home