Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zondag, augustus 13, 2006

Mijn lieve zusje

Met een ondeugende blik...hey,

dappere en lieve broer van me. ik vindt echt dapper van je om verweg van ons (van NL) tegaan en zeker voor een jaar, en ook nog twee nachten vliegen en ook nog overstappen waarbij je jezelf nog een paar uur moet vermaken. ik vindt het echt heel dapper van je ook met dat overstappen. voor beide van ons zit er voordelen en nadelen. maar ik mis je nu heel erg, maar gelukkig/ hopelijk zie ik je over een half jaar in NZ. veel plezier en veel succes en je weet dat je het kunt. tot over een half jaar in NZ.
veel kusjes en een grote knuffel van je liefste zusje Nienke

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dankje wel lieve broer van me

woensdag, augustus 16, 2006 7:54:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home