Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zondag, augustus 06, 2006

Verkouden

Ik ben vandaag behoorlijk verkouden. Waarschijnlijk van de Tangi, het altijd een shirt naar school dragen en gisteravond nog even buiten met de hond rennen.

Vandaag kreeg ik een soort limoenthee van mijn gastvader. Een typisch kiwi-drankje. En als lunch zometeen groentesoep. Ze gaan me van beide leren hoe het precies moet op de kiwi-manier.

Ze zorgen zo goed voor me. Echt heel lief.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hm hopen dat je niet echt ziek wordt :( Beterschap!!!
xxx Anne

zondag, augustus 06, 2006 10:38:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

beterschaps knuffie ;)
en liefs Ellen

maandag, augustus 07, 2006 7:19:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Jroen!

Fijn dat je gastfamilie zo goed van je zorgt! & let maar eens goed op bij de kiwi-lessen, kun jij t straks in NL invoeren ;) Geniet lekker van de dingen daar jongen, spreek je snel weer! Nog 2.5 week voor dat t hier ook gaat beginnen! We houden contact!

Liefs,
Kelly

dinsdag, augustus 08, 2006 12:44:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beterschap jongen, fijn te lezen dat er zo goed voor je gezorgd wordt !

Pa en ma (Martijn & Nienke zijn deze week op Scouting kampen).

dinsdag, augustus 08, 2006 3:54:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home