Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zaterdag, juli 29, 2006

Coming Soon

Er staan nog wat aardige dingen op het programma om het land te verkennen.

Van 10 op 11 Augustus kan ik naar Wellington met een year 9 (1e klas) mee. We gaan er naar de Beehive en Te Papa. De Beehive is het parlementsgebouw en Te Papa is het nationaal museum.
BeehiveTe Papa Tongarewa







Op 9 September Promnight op school. Een echte avond in pak en volledig uitgerust. Erg cliche maar heel leuk waarschijnlijk.

Van 13 tot 15 September kan ik naar de Bay of Islands met een year 11 (3e klas) mee. Het is een van de mooiste gebieden van Nieuw Zeeland schijnt. En als ik de plaatjes zie moet ik het wel geloven.
Kustkapers...Bounty!!! Marell?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gaaf hoor. Niet vergeten he!!! 13-08 mijn 18e verjaardag ;);) whahah. Hoop dat je het leuk gaat vinden, en zoals ik het allemaal leest heb je het erg naar je zin daar.

zondag, juli 30, 2006 9:15:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home