Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

vrijdag, juli 28, 2006

Rugby!!!

De Haka is een hele traditionele oorlogsdans van de Maori om hun vijanden bang te maken. Dit doen de All Blacks (nationaal rugbyteam) bij elke wedstrijd. Zij doen dit om hun tegenstanders angst in te boezemen...



Ik heb vandaag voor het eerst ook Rugby League gespeeld. Leuk joh! Wat hardhandig maar leuk. In de pauze bij ons op school spelen bijna alle jongens mee. Dus ook ik werd min of meer verplicht. En ja, je moet jezelf open stellen voor nieuwe dingen dus dit moest ik ook maar proberen vond ik. Ik ben 1x hard op m'n gezicht gezet en daarbij was schrammen opgelopen en een pijnlijke neus maar het is een geweldig spel. Een echte jongenssport. Het is niet helemaal mijn sport maar ik kan me er goed mee vermaken...

Update 29 Juli:
Ik heb nog steeds last van m'n neus...