Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

vrijdag, juli 28, 2006

Indian, Fushion, Retro

De komende 3 maanden moet ik elke maand 1x in een restaurant koken om mijn credits voor hospitality te halen. Zoals ik met houtbewerking die trappen moest maken, moet ik nu gaan koken. Geweldig! In een echt restaurant. 1x Indisch, 1x Fushion en 1x Retro. Word heel leuk dus en ik krijg er waarschijnlijk ook nog voor betaald! Gul! Ik krijg binnenkort ook nog een cursus in serveren en bedienen met een internationaal certificaat. Daar zit ook een gedeelte wijn bij. En aangezien ik als kind al vaak aan het 'oberen' was, wordt het heel leuk. Daar we ook een super leuk team hebben. Kom je ook...!

Het wordt georganiseerd door een enterprise group. Dat is een groep van studenten op school die eens in de zoveel tijd iets organiseren. Ze leren daarmee bedrijfs 'skills'. Ik heb vandaag voor onze groep het contract nagekeken en er nog minstens 20 fouten uitgehaald. Bijv: Wij doen geen afwas!!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat leuk! Niet zo maar beetje pannenkoeken bakken in de les (dat is wat ik me voorstelde van koken:p) maar echt in een restaurant werken, super vet! Dalijk kan je beter wijn proeven dan je pap.. haha

vrijdag, juli 28, 2006 8:41:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home