Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

maandag, juli 17, 2006

Vrij

Vandaag ben ik voor het eerst naar school gegaan. De school die 3 huizen verder in de straat is. Het zou 1 minuut lopen zijn geweest ware het niet dat Anne met de auto ging omdat ze meteen door zou gaan naar d'r werk. We kwamen binnen bij de receptie waar we meteen moesten wachten. Al snel kregen we te horen dat we een afspraak hadden moeten maken met de principal. Dus maar een afspraak gemaakt om kwart voor 2 's middags. Anne ging terug naar haar werk en ik ging maar even naar huis.

Om kwart voor 2 's middags kregen we een hele rondleiding door de school van de principal of Headmaster Mr. David Bredford. Een hele ingenomen maori man. Heel aardig. Vervolgens de vakken kiezen. Tourisme, Muziek, Natuurkunde, Houtbewerking, Gastvrijheid en Biologie.

Dit lijken mij in eerste instantie de leukste vakken... Wie weet, ik kan het altijd nog veranderen.

Tegen het eind zei David dat hij het rooster nog moest maken, en aangezien hij even geen tijd had zou hij het pas dinsdag kunnen doen.

Zodoende hoefde ik woensdag pas naar school...