Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

donderdag, juli 13, 2006

De lange reis is begonnen...

Beste Jeroen,

Je bent pas net vertrokken maar het voelt nu al vreemd. Het lijkt net alsof je maar voor een paar weekjes op vakantie bent. Ik besef nog niet dat die 'vakantie' een jaar gaat duren.

Het was wel een beetje raar toen ik thuis kwam de gele kiwi's uit Nieuw-Zeeland deden me gelijk aan jou reis denken. Even later keek ik naar het sportjournaal en hoe toevallig ook kwam daar de hockeywedstrijd Nieuw-Zeeland tegen Nederland voorbij. Ik hoop dat de daar andere kwaliteiten hebben want hockeyen kunnen ze voor geen meter!

Ik wilde je ook nog bedanken voor je cadeau. Ik vond het echt leuk om die foto's nog een terug te zien. Er waren er zeker ook een aantal bij waarvan ik geeneens van het bestaan af wist. Zoals die keer in de Leyens toen we die berg op gingen. Jij voorop en ik er iets minder soepel achteraan :p  Ik vond het echt een origineel idee van die flessenpost! Zou je me die foto's nog eens willen sturen? Ik wil ze graag hebben.

Heel veel succes en plezier daar en ik hoop je snel eens te spreken via Skype over je avonturen!

Groetjes,

Roy