Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zondag, juli 16, 2006

Live vanuit het nieuwe land der zee...

Ey mate, how ya doing? Sweet, how bout yu? Yeah cool.
Er gaat nu vast ergens bij je een alarmbelletje rinkelen dat zegt: "Als ie nou maar niet alles in het engels gaat schrijven!"
Ik kan je zeggen, ik ben het in ieder geval niet van plan. Maar ik ga je niks beloven... Want misschien vind ik nederlands dalijk wel heel moeilijk maar misschien ook wel omdat het leuk zou zijn voor m'n gastgezin en vrienden hier. En die kans is er want het is een geweldig gastgezin! Ik moet dus zeggen dat het hier in eerste instantie geweldig is.
Eigenlijk wil ik wel alles wel in een post zetten..., maar ik ben wat anders van plan... Ik wil doorgaan op de manier waarop ik al 'poste'. Namelijk voor elke gebeurtenis een post. Of voor een serie kleinere. Dit maakt het naar mijn idee wat overzichtelijker. Ik hou daarbij ook zoveel mogelijk vast aan de tijd waarop het beschreven gebeurde. De meeste verhalen zullen dus onder deze post verschijnen aangezien deze als laatste is geschreven. En het is daarmee weer een mooie binnenkomer. Kijk dus goed overal rond. Misschien zul je het wat vervelend vinden om te zoeken. Maar ik wi het zo compleet mogelijk op een reisjournaal laten lijken. Dit maakt het uiteindelijke teruglezen leuker. Als  je er anders over denkt... heb je pech.
 
Kijk dus goed rond. Oja, en nog wat, ik heb hier maar een inbel-internetverbinding momenteel. Er zal dus maar een enkel plaatje bij staan omdat het uploaden zo lang duurt. Dit wordt later aangevuld.
 
Veel leesplezier,
 
en heel veel groetjes enzo van 'down under',
 
Kiwi Jeroen

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heb sinds je wegbent echt al 100000 keer op je website gekeken, steeds benieuwd naar nieuwe berichtjes van je. Ben zo benieuwd hoe je het daar hebt, hoe de vlucht is gegaan, foto's enz...
Maar t komt allemaal vanzelf :)

ben echt blij dat je daar nu veilig ben aangekomen iig!

heel veel groetjes
en dikke kus! Marella

zondag, juli 16, 2006 9:42:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Whaa je eerste lange stukje:D
Ik ben nu op je aan het wachten ın een ınternetcafe:) en hoop dat je toch wel snel komt zo... Ben ook benıeuwd naar je stukjes, maar eıgenlıjk nog benıeuwder naar hoe het gewoon met je gaat enzo. Spreek je snel:)
Kus Mloesje

maandag, juli 17, 2006 8:22:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi allemaal,

Net als Marloes zitten wij ook in een internetcafe, maar dan in Portoferraio (de grote havenplaats van Elba). Met veel plezier hebben we je verhalen gelezen. We zijn nu wel heel erg benieuwd naar een foto van je gastgezin en hoe je eerste schooldagen verlopen zijn.

Take care from hot Western Italy !

The Wilms family.

vrijdag, juli 21, 2006 10:39:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home