Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

donderdag, juli 27, 2006

1 Jaar samen

Precies een jaar geleden!
Wat zijn wij lief he...

Ik heb vandaag om kwart voor 11 's avonds (NL tijd) precies een jaar met mijn allerliefste vriendinnetje Marloes! En nu zit ik in Nieuw Zeeland. Ik moet zelfs nog langer wachten ook, want het zal hier kwart voor 8 's ochtends op 27 Juli zijn als het moment daar is. Wat zit ik te balen. Gelukkig hebben we regelmatig contact maar alsnog! Balen! Hoe dan ook ben ik tot over m'n oren verliefd op dr. En waar eerst nog gesproken werd over Temptation Island-achtige taferelen, kan ik nu zwart op beige stellen dat dat niet het geval is.

Marloes ik hou heel veel van je!

Dit jaar gaat ons gewoon helemaal lukken!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jullie zijn zeker lief!
heeeel erg gefeliciteerd en t gaat jullie vast en zeker dit jaar lukken!!! :)

kus Marella

woensdag, juli 26, 2006 9:52:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heey lievie:D
Aaah cool stukje!
Die foto is genomen in het prille begin... een klein jaartje geleden.
Wat was het een mooi jaar... ik heb echt een super tijd met je beleefd!
Ik hou van jou
Kusje Marloes

donderdag, juli 27, 2006 10:53:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Feli met jullie eerste jaar! Gister bij thuiskomst op schiphol was er wel even een traantje, het dringt dan wel door dat je niet even een paar weekjes op vakantie bent... ik bof want Marloes heeft veel extra knuffels nodig ;) maar ja jou vervangen kan ik nooooooooooooooit!!!!Jullie moeten maar gauw een keer cammen want ze is mooi bruin geworden. Veel plezier volgens de verhalen op je log red je je goed... knap hoor!
een dikke mama van Marloes knuffel of is het nou een een dikke knuffel van de mama van Marloes??

vrijdag, juli 28, 2006 10:00:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Marloes en Jeroen,

ook van ons allemaal proficiat en dikke / dunne / bruine kussen van ons allemaal vanaf de camping in Sarteano, we zullen zo op jullie proosten !

Liefs, mama, papa, Nienke en Martijn.

zaterdag, juli 29, 2006 4:58:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home