Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

vrijdag, augustus 04, 2006

Joseph

Gisteren is een klasgenootje van mij overleden:

Joseph Harrison



Vorige week zondagochtend heeft hij een ernstig auto-ongeluk gehad. Hij heeft een week in Waikato Hospital, Auckland gelegen. Hij lag op de intensive-care aan de beademing. Dinsdagochtend werden alle 7th formers al bijeen geroepen en werd ons de kans gegeven Joseph te bezoeken in het ziekenhuis. Heel Year 13 ging toen behalve ik. Het leek mij wat ongepast om iemand te bezoeken die ik niet ken.
Toch ga ik morgen naar zijn Tangi (tangihanga) en maandag naar zijn begrafenis.

Waikato Times, Friday, Augustust 4, 2006
Crash victim dies
The driver of a car involved in a crash on Saulbrey Rd, Ngaruawahia, on Sunday has died as a result of his injuries. Joseph Harrison died overnight at Waikato Hospital. Passenger Joseph Tipene remains in a critical condition.