Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zaterdag, juli 29, 2006

Verjaardag

Vanavond is mijn eerste verjaardagsfeestje hier... Danielle wordt 16. Een meisje dat ik misschien 2 dagen ken. Iedereen vroeg of ik kwam en aangezien ik wel eens de sfeer wil proeven, graag.
Het schijnt dat je je eigen drinken mee moet nemen... "Nou, dat is in mijn land niet de gewoonte dus ik heb niks meegenomen. Volgende keer okee?" Ik vind dat ze het daarmee moet doen. Ik ga nog even proberen gelijk bij de supermarkt of ze mij bier meegeven en anders... Ik heb een kadootje voor dr gekocht wat weer meer tegen de Nieuw Zeelandse gewoonte in is. Dus ze heeft niet te klagen...

Happy Birthday!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

De avond begint hier pas net, maar jij hebt dat feestje al gehad natuurlijk. Ben benieuwd hoe t was?? :D

kusjes Marella

zondag, juli 30, 2006 6:27:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

HAi Jeroen
Goed zo feestjes die horen er ook bij... nog één nachtje slapen en dan zapp ik je een dagje. Een halve eeuw is toch niet iets wat je kan of mag vergeten ;) Ze gaan me een nachtje meenemen naar een heus jachtslot (verassing!;))in het gelderse land..... niet gek he!
Zo heeft je moppie ook weer wat afleiding.... veel liefs uit Zoetermeer
De 'flapuit' mams

zondag, juli 30, 2006 8:12:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

verrassing dus ;)

zondag, juli 30, 2006 9:56:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home