Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zondag, augustus 13, 2006

Green Light!

Ready, Set, Go!!!

Yes!

Ik heb het misschien al eens voorzichtig gemeld. Mijn ouders zijn van plan om in hun kerstvakantie en mijn zomervakantie langs te komen. Ik was er vrij voorzichtig mee om dat te zeggen aangezien mijn gastouders hierin de belangrijkste stem hebben. Ik heb het er vandaag over gehad met mijn gastmoeder. Niet een heel erg interessant gesprek. Terwijl we stonden te wachten op een man in het winkelcentrum kwam het even en-passant ter sprake en haar reactie was meteen:"Cool! Yeah, good idea!"

En van de week tijdens het eerste Jetseravondje, een avondje kletsen (en normaal ook bier drinken) met Sven, liet deze wijze jongen vallen dat hij er ernstig aan zat te denken ook over te komen in Januari. En ook daarvoor staat vanuit hier gezien een groen licht!

Dus NZ here they come!!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goed nieuws jongen, moeten we straks ook zo'n foto maken boven de tassen: "New Zealand, here we come"? Toch maar niet geloof ik, anders komen we geeneens zonder brokken in Nieuw Zeeland !

woensdag, augustus 16, 2006 7:45:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home