Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, augustus 15, 2006

How wonderful live is at the other side of the world

Een eerdere mooie foto van de zon hier...
Tijdens een tussenuurtje van school kom ik vaak naar huis. Heerlijk even chillen. Even wat op m'n site zetten of m'n mail checken maar voornamelijk relaxen.

Na een paar wolkbreuken gisteren is het vandaag zomers weer. Fantastisch!
Ik zat net buiten in m'n shirt heerlijk een koud glas sprite te drinken. Even met de hond spelen.

En dan zie ik de zon. Een trigger om te gaan denken voor mij.
Het is hier allemaal zo chill. Maar waar komt dat nou precies door? Want er is zat te doen in de omgeving. Het zijn de mensen. Het is hier een echt laizy layback volk. Soms irriteert het me wel. Maar meestal ga ik er gewoon heerlijk in mee.

De Top 40 hier is voornamelijk dezelfde soort muziek als in Nederland. Daar kan ik wel naar luisteren. Maar in het dorp waar ik zit is het allemaal HipHop. Iets waar ik een hekel aan had.
Aangezien op school de halve dag de radio aan staat met HipHop zenders leer je het heel langzaam aan wel waarderen... Let wel, langzaam...

Ik krijg per dag gemiddeld 7 mailtjes van mensen die vragen hoe het met me gaat of gewoon even hun verhaal kwijt moeten of iets willen vertellen. Die mensen: Heel erg leuk. Doe je dat nou nog niet? Begin er dan nu mee. Ik wil ook graag op de hoogte blijven van hoe het leven daarboven is.
Verwacht echter niet dat ik altijd alles ga vertellen. Om mijn verhalen te lezen moet je deze site goed bij houden. Ik heb er gewoon de tijd niet voor en ook niet echt de fut om 20x hetzelfde verhaal te moeten vertellen.

HIer is de ergste vraag: "What do you think of New Zealand so far?"
Gek word ik er van. Elke keer maar zeggen dat het wel leuk en dat het anders dan thuis is. Wel leuk is dat ze interesse tonen... Een andere uitwisselingsstudent uit Belgie, ook met NZIIU, werd op school eerst genegeerd. Ook niet geweldig.

Op school gaat het heel relax. Lekker een beetje rond luieren want veel ken ik al. En de dingen die ik nog niet kende pak ik zo op omdat het communicatie-niveau vrij laag ligt. Het is allemaal best ingewikkeld maar op een makkelijke (bijna kinderachtige) manier uitgelegd.

Wereldliefde:

6 miljard hormonen krioelen op een bolletje


Van een goede reis ga je anders tegen je woonplaats aankijken


Loesje!

De mensen hier zijn ook wel wat kinderachtig soms. Het gaat alleen over dronken worden in het weekend en verder zijn ze vrij beroerd om iets uit te voeren.
Wel heel gezellig. Daar niet van.

Dit stukje is zo chaotisch als het groot is. Dat is jammer dan. Mijn gedachten.
Er komt er vandaag nog 1 dat beloof ik!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

"Vrij beroerd om iets uit te voeren"....aiai dat zal niet meevallen voor een stuiterballetje zoals jij... ;)Maar je ervaart misschien dat het je aanzet tot de grootste creatviteit........ ;)
Blijf vooral veel fietsen want ik zie je nog niet voor me met een snackbuikje...
Leuk dat je er even bij was na turks fruit!!!! Je bent er toch wel want die Jeroenbeer is all around all day!
have fun en dikke knuffff
Ellen

dinsdag, augustus 15, 2006 10:01:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home