Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zaterdag, augustus 26, 2006

Wouter 18!

Iedereen klik even hier en laat even een berichtje in Wouter z'n gastboek achter. Feliciteer 'm daar vooral even met z'n 18e verjaardag gister vrijdag 25 augustus.

Ik was er 's middags heen gegaan omdat ik er 's avonds uitgenodigd was om te blijven eten. Samen met Rodrigo (een andere vriend van Wouter op school. Een Braziliaanse uitwisselingsstudent) en Tony (een klasgenootje van 'm met Nederlandse ouders) bleef ik bij Wouter eten. Heel gezellig. Wouter en ik hebben meteen weer wat foto's uitgewisseld. Ik heb nog even in het Nederlands 'lang zal 'ie leven' gezongen. Verder was het heerlijk eten dat Robyn voor ons had gemaakt. Op de achtergrond stond nog even lekker Hollandse muziek op. Ook heel leuk. En daar gingen Wouter en ik eens even lekker op meezingen... Misschien was a-sociaal voor de anderen...

Wouter kreeg van Rodrigo en Tony een set New Zealand fangear waaronder een shirt, sjaal en muts. In vol ornaat ging hij vervolgens de Haka doen (voor zover hij 'm kende...)... Lachen!

Sexy?

Ik probeer hier binnenkort nog het filmpje bij te krijgen... en anders komt hij op Wouter z'n weblog te staan.