Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

maandag, augustus 28, 2006

Nieuw huis? Wie weet?

De voortuinDe keukenDe achtertuinEn het zwembad!!!

Update 28 Augustus 20.45 Pacific Time:
Het is nu zo goed als zeker dat we gaan verhuizen hier. Geweldig wordt dat! Lekker klussen! In 3 dagen weten we het zeker... dus hoop nog even goed mee...
Mijn gastouders zijn op het moment aan het kijken naar een nieuw huis. Dit wordt dan het 3e huis... In een ervan wonen wij, en in de tweede nu woont mijn gastzus in onderhuur. Het nieuwe huis waar we misschien gaan wonen heeft een zwembad, een echte 'mancave', garage, 4 slaapkamers, grote keuken en lounge en een mooie tuin. Nadelen zijn alleen dat de vorige bewoner zelfmoord heeft geprobeerd te plegen in het betreffende huis. Dit is echter mislukt want het vuur was niet heet genoeg. Hij had benzine over zich heen gegoten en aangestoken nadat zijn vriendin hem de bons had gegeven. Hij had er mee gedreigd maar zij was er niet op in gegaan. Toen hij zichzelf uiteindelijk aanstak is zij naar buiten gelopen, heeft 111 (onze 112) gebeld en is ervandoor gegaan.
Verder ligt het naast de snelweg (wat wij in Nederland een rustige provinciaalse weg zouden noemen) wat voor wat lawaai zorgt. We gaan er echter als het doorgaat een goede schutting omheen bouwen.

De makelaar kwam net langs. Anne & Phil hebben een goed bod gedaan en nu maar wachten op het antwoord.

Hoop even met mij mee jongens! Ik wil wel een zwembad in mijn achtertuin...

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat vet:D
Ik hoop het voor je.. zo'n zwembad is wel relaxed, kan je elke dag wat baantjes trekken om je conditie op peil te houden:P
Wel bizar van die vorige bewoner:S

dinsdag, augustus 29, 2006 6:09:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jeroen, met verhuizen heb je inderdaad ervaring genoeg ... Heb net even zitten tellen: Breda, Frankrijk, Zoetermeer 1, Zoetermeer 2, Engeland, Zoetermeer 3, Nieuw Zeeland 1 ... dus dit wordt alweer je 8e huis op je 16de. Goed te zien dat je er nog steeds positief onder blijft ;-) elke keer is tenslotte weer een nieuw blad in een boek.

Ben benieuwd of een van je webloglezers je overtroeft !

Groetjes, je pa.

woensdag, augustus 30, 2006 10:56:00 a.m.  
Blogger Jeroen Wilms said...

@pa

En dan nog de bijbaantjes als verhuizer...

Toevallig zit ik weer eens op school op internet een beetje te surfen. En de nieuwe schoolwebsite hier opzetten. De school hier gaat voor mij een software pakket van Adobe aanschaffen (twv 1300$ ongeveer) en daarmee moet ik de nieuwe ngaruawahia high school website moet gaan maken.
Dit kan me hopelijk weer wat vrijstelling bij MEM opleveren...:)

Elk blad is een nieuw avontuur, groot of klein, lang of kort. Maar elk avontuur heeft z'n eigen dingen die positief en negatief zijn. Het zwembad is uiteraard positief maar de 3 minuten verder naar school lopen is dan weer negatief... :P

woensdag, augustus 30, 2006 11:18:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

En weet je het al???

Lijkt me wel echt super gaaf voor je!

xxx Marella

zaterdag, september 02, 2006 1:51:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ojee 3 minuten verder naar school, dat betekend weer 3 minuten korter webcammen, of 3 minuten later komen natuurlijk ^_^

zaterdag, september 02, 2006 9:26:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home