Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, september 12, 2006

Heaven on earth

Maar het blijft een ontzettend mooi landNee, het is hier niet de hemel. Soms lijkt dat misschien zo uit wat ik schrijf.
Het is hier wel geweldig. Maar ik heb hier ook momenten dat ik thuis in NL ontzettend mis. Ik heb al een paar keer commentaar gehad dat ik wat arrogant leek met mijn commentaar over NZ. Dat probeer ik niet te zijn.

Het is natuurlijk zoiezo al een stuk fantastischer voor mij omdat het een jarenlange droom is die werkelijkheid is geworden. En terwijl ik dit schrijf besef ik het trouwens nog maar half. Ik denk bij mezelf, 'zit ik echt in mijn NZ?' Wat gaaf.

Ik ben ook vrij voorzichtig met negatieve berichten naar huis. Omdat ik niet wil dat iemand zich thuis druk gaat maken over mijn gesteldheid. Ik voel me gelukkig.

Ik ga proberen een nog completer beeld te geven van hier. Dus misschien ook met wat vaker negatief commentaar. Maar vergeet daarbij niet:
Ik heb hier zelf voor heb gekozen. En als ik me even wat minder voel ligt dat waarschijnlijk meerendeels aan mezelf dan aan iets anders. Heb dus geen medelijden.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn met over hoe je je voelt, en niet bang hoeft te zijn over dat we ons hier druk gaan maken.
Ik denk dat we dat zoiezo allemaal wel een beetje doen.

XxXx marella

dinsdag, september 12, 2006 10:05:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Marella is een wijze jongedame...
Alle mensen die voor jouw dierbaar zijn Jeroen willen weten hoe het ECHT met je gaat. Geen mooi weer praatjes of momenten die je raken achter houden. We houden nl van je zoals je bent met alles erop en eraan! Delen van wat je voelt is het mooiste geschenk wat je jezelf en de ander(en) kan geven....
Geniet en Deel :D
dikke knuff
Ellen

donderdag, september 14, 2006 11:47:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mamma is een wijze vrouw:)
xxxx

vrijdag, september 15, 2006 8:37:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home