Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

maandag, september 11, 2006

Schoolball

Stijlloos!
Wat een geweldige avond was dat! Helemaal in stijl.

Dankzij mijn lieve ouders die mijn pak hadden overgestuurd kon ik ook in stijl. Het zat nog helemaal perfect.

De avond begon met een mooi entree. Iedereen kwam binnen en werd meteen op de foto gezet. Vervolgens kreeg je 'punch'. Een soort vruchtensap, want er mocht natuurlijk geen alcohol geschonken worden.
Meteen erna kon je door een proffesionele fotograaf foto's van jou en je partner laten nemen. Ik kwam er in eerste instantie alleen heen. Maar binnen kwam ik iemand anders tegen die ook alleen was en wat wel goed klikte. Dus dan vorm je maar meteen een paar. Want iedereen wordt eigenlijk wel verwacht een date te hebben.
Uiteindelijk ging iedereen continu met iedereen op de foto. Tot het eten.

Het eten was heel lekker. Een bescheiden buffet. Maar wel heel lekker.
Aan het eind van de avond was het een dansfeest met allerlei soorten muziek. Toch wel heel leuk.

Overal een geweldig avond!

Update:
Er was geen kaartjescontrole. Achteraf had dat dus weer $35 kunnen schelen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Klinkt leuk!
Dat hebben wij hier niet echt, behalve die schoolfeesten die we hadden haha

en een leuke foto..:)

kus marella

dinsdag, september 12, 2006 4:55:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wauw knap ventje toch.....

dinsdag, september 12, 2006 9:26:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home