Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, september 12, 2006

Dat zit wel goed!

Mijn bierviltje..!
Vandaag heb ik sinds een tijdje met Marloes gebeld. En het zit nog steeds goed. We hadden elkaar veel te vertellen en konden allebei wel even elkaars aandacht gebruiken.

Misschien moet ik dit niet op internet zetten... Maar ik ben er zo blij mee! Het feit dat ik zo'n goede band met d'r heb. We haalden elkaar zelfs aan de andere kant van de wereld nog de woorden uit de mond. Waaaah!

En ook al is het gevoel misschien anders, het is zeker zoveel waard. En om dat gevoel te behouden wil ik een hoop opgeven. Fantastisch gewoon.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gekkie van me! Het was een super gesprek, we hadden het ook echt even nodig..

Was je trouwens erg laat (A)

woensdag, september 13, 2006 4:39:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home