Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

maandag, september 25, 2006

Even een vakantiedagje

Ik begin hier steeds meer het idee te hebben zovan, ik doe gewoon waar ik zin in heb. En dan niet ten opzichte van mensen. Maar meer van als ik daarheen wil ga ik gewoon zonder er uren over te dralen. En ik leer hier veel beter te plannen. Welke dingen je meot plannen en welke niet. Mijn stress-niveau is dus ook een stuk minder. Waar ik nog wel eens om stresste waar het niet nodig was. Ik doe dat helemaal neit meer. Ik heb al sinds ik hier ben niet meer gestresst. Of me opgejaagd gevoeld. Ik hoop dat ik blijf houden als ik terugkom in NL. Waar ik wat bang voor ben is dat het wel weer terugkomt omdat ik dalijk achter de snelle Nederlandse maatschappij moet rennen. Ik ben wel benieuwd maar we zullen zien...

Ik wordt hier elke dag wel een stukje volwassenner. De ene dag tov van vrienden, de andere tov mezelf, familie, vreemden, etnische groepen, bedrijven, school, sporten, hobbies, dromen, verleden, toekomst, afstand, relaties, en nog heel veel andere dingen. Elke dag leer ik hier weer wat anders... En soms weet ik dat het een leermoment is, soms niet. Dan kom ik er tijdje later achter dat ik dat toen en toen geleerd heb. Ik merk het ook met de dag; hoe ik tegen dingen aan kijk.

Ik heb vanachtend een stroomstorin gehad van een paar uur. In NL zou dat vet stressen zijn geweest. Hier zit iedereen gewoon heel chill te wachten tot alles weer goed is.

Lekker fikkie stoken...Sven was aardig verbaasd toen ik het vertelde terwijl ik toch echt dacht dat ik het op de site had gezet. Warm water stoken we hier zelf omdat Phil heel goedkoop aan steenkool kan komen. Het is dan goedkoper dan met gas. Daarnaast hebben we een zonnepaneel op het dak. Het gevolg van dit systeem is echter wel dat als je 's ochtends wil douchen je het wat de avond ervoor goed warm moet maken en 's ochtends nog even moet bijstoken. Goed voor mijn pyromaan-instinct...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Jeroen, terwijl jij van de stress afkomt zit je pa in de stress in Monaco: 30 vergaderingen in 3 dagen tijd - ben nu op twee derde met nog 1 dag te gaan en af en toe is het echt rennen van de ene naar de volgende mtg ! Buiten staan Ferrari's en Roll's Royces en in de haven liggen de mooiste jachten, je zou je ogen uit gekeken hebben - maar misschien ben je dat inmiddels ook in Nieuw Zeeland gewend ...

Groetjes,

je pa.

dinsdag, september 26, 2006 9:05:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home