Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

donderdag, september 28, 2006

Raglan here we come!

Even helemaal weg...
Heerlijk even een weekendje er tussen uit terwijl de rest thuis verhuist. Het weekendje Raglan stond al gepland. Toch wel een mooi voordeel dat ik dan maar weinig hoef te doen. En Anne en Phil vinden het wel relax want dan loop ik niet zo in de weg.

Het schijnt er fantastisch sterren kijken te zijn. Daarnaast zitten we vlak naast het centrum dus gaan we vast ook nog wel een paar keer uit. Verder hebben we veel pizza's, eieren en ander snel klaargemaakt eten bij ons. En Wouter is 18, dus kunnen we legaal genoeg bier kopen...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Genietse daar! en van de rest van je vakantie natuurlijk..
Ei eetse, bier drinkse, feest'se enne sterren kijkse :) toch jammer dat we niet dezelfde sterren zien...
xxxx

vrijdag, september 29, 2006 7:50:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey

genietse daar en maak er wat van. veel lol maken terwijl je gast ouders er niet zijn. mag dat eigenlijk wel? :P
xxxxx

maandag, oktober 02, 2006 2:11:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

heey

en hoe was het? :)

Ben benieuwd...

kus marella

woensdag, oktober 04, 2006 1:13:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

heey jeroen.

Hopenlijk gaat het goed met jou. ,met mij niet zo, heb gister een ongeluk gehad. naar omstandigheden gaat het wel steeds beter, heb wel veel pijn. maar als ik aan leuke dingen denk voel ik minder. hopenlijk spreek ik je snel.

Groetjes Richard

donderdag, oktober 05, 2006 9:17:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home