Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

zaterdag, december 02, 2006

Zuidereiland

Heerlijk bij zo'n backpackers je mail checken en even msn'n. Meteen dan maar proberen wat op internet te zetten en misschien zelfs even een Gabcast erbij. Dat schijnt wel goed te werken hoor ik. Het is hier zo super gaaf! Gezellige groep, onwijs mooi land, prachtige landschappen, we hebben een zandstorm gehad, onweer, op een gletsjer gelopen, meegevaren op een cruiseship, heel veel in de bus gezeten. Ik heb nog 21 minuten internet tijd en hoop dat in tussen tijd een plaatje is upgeload. Ook van de zuidereiland trip komt er zo snel mogelijk een dvd'tje naar huis.

Ik kijk er erg naar uit dat mijn ouders komen. Vandaag kwam het ter sprake met Rowan en Sue... Voorzichtig toegegeven. Ze vonden het niet zo leuk, maar het is wel goed. Ik krijg nu een program-release form. Zodra mijn ouders voet op NZ'se bodem zetten zijn zij verantwoordelijk en omgekeerd als ze het land verlaten. Gelukkig maar. Dat scheelt dan ook weer!

Ik moet nu gaan want morgen hebben we weer een lange dag tegemoet en ik wil hier eigenlijk wel elke dag volledig meemaken.

Helaas het plaatje duurt even te lang... morgen