Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, december 19, 2006

Wat verwacht je van Nieuw Zeeland? I

Hoi Jeroen,

Alles kids, hier is alles goed hoor. Wat ik verwacht van Nieuw-Zeeland?
Ik denk dat daar heel veel schone natuur is, want als ik die foto’s van jou
zie dan denk ik wou wat is het daar het mooi. Ik hoop dat jij het daar ook
heel erg naar je zin hebt. Maar waarschijnlijk zullen er wel veel
getatoeërde mensen zijn. Dat is dan denk ik weer een nadeel. Maargoed
als je al het leuks dat we meemaken erbij optelt is alles al weer helemaal
goed. Voor de rest denk ik dat het erg mooi is, want op je site en de foto’s,
alles is zo mooi ( was ik er maar een jaar ). Ik heb heel veel zin in vanavond
als we in het vliegtuig stappen. Als we dan in Seoul aankomen blijven we
daar een dag. Dan naar Auckland waar jij ons misschien komt ophalen. Na de vakantie
in Nieuw-Zeeland gaan we weer naar Seoul en dan weer naar
Amsterdam. Maar het leukste is natuurlijk jou weer zien. Als we dan
weer thuis komen nog even chillen en weer naar school. Over Nieuw-
Zeeland denk ik heel positief, als je de verhalen van Mark hoort.

Groetjes,
Martijn Wilms ( je broertje )