Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, mei 29, 2007

Stoked!!!

Vandaag heb ik zo'n vette dag gehad!

Het begon allemaal vanochtend vroeg... 6 uur opstaan.
Anne klopt om 10 over 6 nog op m'n deur om zeker te weten dat ik wakker ben.
Dat doet ze niet vaak, meestal ben ik toch te lui, maar vandaag moet ze wel.

Vanochtend met dag en dauw hebben wij een luchtballonvaart gemaakt! Ik trakteerd Anne als een dankjewel-vaarwel kadootje. Zij heeft mijn droom helpen waar te maken, het minste wat ik kan doen is de gunst retourneren ([return the favour] ik weet het een engelse uitdrukking in het Nederlands maar ik kan even niet op iets beters komen).
Een selectie uit een collectie van veel mooie foto's...



En na afloop natuurlijk een heerlijk champagne ontbijt. De ideale manier om de dag te starten...!

Wat mijn dag verder zo cool maakte is dat ik heel wat kleine dingetjes geregeld kreeg.
En natuurlijk het korte telefoontje naar Mama.
Ik heb samen met Kahlea en Natalie twee klasgenoten van me een trip georganiseerd voor de hele examenklas. Echter last-minute kregen we niet alles in orde door een ontbrekend persoon. Dus als laatste uitweg heb ik mama maar gebeld. Of we geld konden lenen.

En toen kwam het goede nieuws:
  • Ja, we konden op geld rekenen
  • Mijn NHTV application was door de selectie gekomen en ik ben uitgenodigd voor de volgende ronde. Daarnaast goed commentaar op mijn application letter zowel als mijn cv.
  • Volgend jaar gaan wij een uitwisselingsstudente 'hosten'. Goed nieuws want op die manier kunnen wij als familie iemand anders z'n droom uit laten komen...
Al met al dus super. Daarnaast wordt het steeds zekerder dat ik komend half jaar ook nog ergens naar Engeland ga om te gaan rondneuzen. Kahlea, dezelfde vriendin, gaat er voor een half jaar op uitwisseling. Aangezien haar ouders wat mietemeuterig zijn ga ik haar daar rondleiden.

Ik was al in een goed humeur:
Afgelopen weekend was ik met vrienden wezen caven. Gewoonweg zelf door een grottenstelsel vergelijkbaar met de mergelgrotten (echter dit was een oude goudmijn) op onderzoek gaan. Over hekken klimmen om vervolgens in kilometers lange schachten te komen waar nog oude rails in lag. Op muren stonden de namen van oude mijnwerkers. Indrukwekkend.

Ik kijk nu erg uit naar de Auckland klasse trip waar we een heleboel gaan doen:
Auckland Museum, Auckland University, Sky Tower, Ice Skating, IMAX Pirates of the Carribean III the world's end, en last but not least Rainbow's end (vergelijkbaar met walibi).

Direct daarvandaan ga ik liftend/bussend naar Kaitaia in het noorden van NZ waar ik bij vrienden van vrienden kan blijven voor het weekend. Een extra lang weekend aangezien het de 'Queens Birthday' is. Zij nemen mij mee naar Cape Reinga het meest noordelijke puntje van NZ. Dat is het laatste wat ik wil doen. Als ik dat heb gedaan is voor mij het NZ avontuur 99% compleet. (Die 1% is voor alle dingen die er nog meer te doen zijn die natuurlijk ook gaaf zijn.)

Ik beloof voor een snelle update. En als het lukt wat video's.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wow....wat gaat het toch zo onwijs snel... nog 17 dagen en dan staan we weer met z'n allen op Schiphol :)

heeel veel plezier nog je laatste dagen!

Kus marella

donderdag, mei 31, 2007 4:31:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

echt cool die ballonvaart :D Dat wil ik ook nog wel een keer doen (als ik durf dan he :P)

Veel plezier nog de laatste dagen in NZ!

Roy

donderdag, mei 31, 2007 5:20:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home