Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, december 19, 2006

Wat verwacht je van Nieuw Zeeland? II

Hoi broer van me,

Ook ik moest wat zeggen wat ik van deze reis zou verwachten. Ik ben natuurlijk al super blij dat Martijn en ik al vrij van school krijgen. Ik mis jammer genoeg wel mijn eerste kerstgala en schaatsen in het silverdome (dat heb ik vorig jaar al gedaan) maar voor Nieuw-Zeeland en voor jouw heb ik alles over. Ik moet waarschijnlijk wel een beetje leren wat als wij terug komen dan mogen wij woensdag thuis blijven en uit rusten en donderdag moet ik me op school melden en vrijdag ben ik natuurlijk jarig en maandag tot en met vrijdag heb ik proefwerkweek en dan moet ik wel leren. Als ik zo jouw verhalen hoor over het land lijkt het me wel een super mooi land en ook een mooie cultuur. Ik hoop dat jij ons op komt halen in Auckland op het vliegveld. En dan een stuk met ons mee gaat om ons de weg te wijzen en de bijzondere dingen kunt vertellen en aan wijzen. We kunnen dan ook een stuk bij kletsen. ik wil ook graag je gastouders ontmoeten waar je het mee getroffen hebt. Op school en op de manege is iedereen jaloers op me dat we helemaal naar de andere kant van de wereld gaan, en vrij van school krijgen. Ik heb je wel ontzettend gemist, het was wel stil in huis zonder jouw.
Alleen het enige nadeel van Nieuw-Zeeland is dat het heel ver weg ligt en dat het lang vliegen is. Maar als nog heb ik er onwijs zin !!!!!!

Groetjes en een dikke knuffel en een dikke zoen van je lieve zus Nienke