Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, december 19, 2006

Wat verwacht je van Nieuw Zeeland? III

Hoi Jeroen,

Ook ik kreeg de vraag een bezinning te geven op onze aankomende vakantie naar Nieuw-Zeeland. Als je me dat zo vraagt dan weet ik het eigenlijk niet; alleen dat ik het wel erg leuk vind om jou weer te zien en vooral om weer even bij te kletsen (toch weer in de nachtelijke uurtjes?) . Verder sta ik er eigenlijk erg open in en zie ik wel wat me te wachten staat.
Ik ben wel erg benieuwd naar je gastouders/gastfamilie waar je het zo mee getroffen hebt en waar je me ook heel nieuwsgierig naar gemaakt hebt is de ongerepte natuur en alle bijbehorende natuuraspecten. Ik vermoed meer een natuurreis dan een cultuurreis al wil ik de culturele aspecten van met name de Maories ook meekrijgen.

Lieve knul, tot van de week, dan kletsen we verder. Dikke knuffel alvast van Mama.