Dagen Uren Minuten Seconden
Als de afteller het niet doet even op F5 drukken of vernieuwen.

dinsdag, november 25, 2014

Ik zou u graag toevoegen aan mijn professionele netwerk op LinkedIn

 
Lidewij Wilms
Owner of HOI-RT, Coach "Ik leer anders", Secretaris Patiëntenvereniging Turner Contact Nederland, Lid van Cliëntenraad
Rotterdam en omgeving, Nederland
Ik zou u graag toevoegen aan mijn professionele netwerk op LinkedIn.
- Lidewij Wilms
Bevestig dat u Lidewij Wilms kent
U hebt een connectieverzoek ontvangen. LinkedIn zal uw e-mailadres gebruiken om suggesties te doen in functies als Personen die u misschien kent. Uitschrijven
Lees waarom dit belangrijk is.
Neem voor vragen of hulp contact op met de klantenservice van LinkedIn.
© 2014, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA